Wednesday, January 12, 2011

Mukadimah..Hehe :)

Assalamualaikum wbt.

Ni blog second aku untuk koleksi khas semua pasal photoshop, photoscape dan sebagainya yang berkaitan dengan edit-mengedit grafik ni. Saja aku buat kat sini supaya senang untuk aku, adik-adik aku, anak-anak aku, kaum kerabat aku, sahabat handai aku untuk menengok apa yang diperlukan berkaitan PS ni. Manalah tahu aku ni hilang ingatan aku dah tak ingat apa benda pun pasal PS ni.







AMARAN!!
Ini pesanan ringkas untuk manusia sekalian, ini blog peribadi aku. Jika ada antara kalian yang rasa best atau dah terer yang tak perlukan pengetahuan di sini, janganlah dengan suka-suka hatinya melemparkan kata-kata yang kurang enak di sini. Ini blog aku, jadi suka hati aku. Aku still belajar tentang semua benda alah ni, jika ada salah dan silap, tolong tunjukkan dengan cara paling baik ye. Sekian :)



2 comments:

amny said...

kt blog ni bes blaja photoshop..
http://wanhazel.blogspot.com/
juz nk share...(^____________^)

MERAH said...

hehe thanks!da tgk tadi.
boleh thn :)